Intryck

Igår somnade jag framför en film. Jag vet att det inte låter remarkabelt, men det händer ytterst sällan att jag gör det - jag är nog för nyfiken. Igår vann dock tröttheten över nyfikenheten, och jag fick ge upp och gå till sängs. Mina dagar fyller mig med intryck, och tiden räcker inte riktigt till för att smälta dem alla. Således däckar jag på kvällen, och idag var jag på god väg att göra detsamma på personalmötet. Det är väl att såpass lite av arbetstiden består av personalmöten!

I övrigt är det skönt att upptäcka att jag klarar av mitt jobb tillräckligt bra, och det är också skönt att tänka på att svärmor har erbjudit sig att ta hand om barnen i helgen, så att jag och maken kan hitta på något tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tröttheten tar ofta över för mig både framför filmer

(kan räkna de filmer jag sett hela på en hand) och personalkonferenser...

Härligt att det går bra med nya jobbet (och lyxigt med svärmors-barnvakt)!

/Emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0