Påskägg

I år fick jag ett påskägg - ett stort! ...ja, det blir liksom stort om det ska fyllas med kakor, och det är så maken gör eftersom han känner mig rättså bra vid det här laget. 
   
Förutom chokladdoppade chocolate chip cookies och
chokladskorpor innehöll ägget även blåbärs-curd!


Jag har inte hunnit smaka än, men roas en del av dess innehållsförteckning:


Bortsett från särskrivningar och omotiverade versaler - ni ser väl själva på burkens storlek att den knappast kan innehålla hela ägg. Ärligt talat tycker jag allt att det är lika bra; det låter faktiskt ändå inte vidare gott!

Kommentarer
Postat av: Marre

Den där blåbärscurden låter ju lite spännande... :P

2009-04-11 @ 21:39:02
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0