Skönt

Det här är en skön dag! Förmiddagen ägnade maken, sonen och jag åt ett 1000-bitarspussel, som visade sig vara ett 1000-minus-3-bitarspussel... Sedan gick jag och barnen en sväng till biblioteket, så de var sysselsatta medan vi ordnade middagen: grillad kyckling och hasselbackspotatis. Denna vårsoliga dag passade verkligen för årets första grillning! På eftermiddagen har jag promenerat lite för mig själv i sta'n, och bl.a. inhandlat ett par solglasögon som, till skillnad från de gamla, inte trillar av hela tiden. Strax ska maken och jag sjunka ner framför Mamma Mia, och mitt största problem är att jag inte har kommit på vad jag ska småäta på medan vi ser filmen.
Visst har vi det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0