Halloj

Japp, så är det varmt och soligt igen! Och jag har fått ett gigantiskt fästingbett och en penicillinkur - det är priset man får betala för nyplockade blåbär i frukostflingorna och stekta kantareller på kvällsmatsmackan. Just nu är jag aningens trött, men när (om) orken återkommer hoppas jag kunna visa några bilder från en av de underbara platser där vi tillbringar en del tid om somrarna - vår församlingsgård Sjöbo-Nääs. Vi myser ihop oss i vaktmästarstugan och sköter lite enkla sysslor, och för det får vi semesterliv, gott sällskap, badmöjligheter och naturupplevelser (såväl blåbär som fästingar). Vad bra man kan ha det!

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh, vad jag saknar Sjöbo Nääs! Har inte varit där alls i år, jätteskumt...

2009-08-10 @ 11:19:42
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0