Utmaningar

Jag har en termin fylld av utmaningar framför mig. Verkligen.
Men lite skojigt känns det att jag snart har mitt eget skrivbord.
Man är liksom lite mer på riktigt anställd när man kan ta med
kort på familjen och sätta upp mellan datorn och dokument-
samlaren. När ens namn står på dörren till arbetsrummet
och nyckelkortet fungerar. De dagar när lektionerna bara
blir så kallade didaktiska haverier kan jag iallafall sjunka ner
på min egen arbetsplats och hitta mina egna pennor i min
egen skrivbordshurts och tänka att jag är lärare ändå, och
att jag har många dagar på mig att rätta till det som blev fel.


Kommentarer
Postat av: mozter

Så roligt!!

2009-08-11 @ 21:57:38
Postat av: Marre

Instämmer med föregående :)

2009-08-11 @ 23:39:12
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0