Mode

Hittills har min blogg saknat modetips och dagens outfit-bilder, men nu känner jag att det är dags.
Nedan visade frisyr fås genom att håret, oborstat & otvättat, kvickt dras undan på morgonen och sedan inte rörs på hela dagen. Tillsammans med de väl begagnade pyjamasbyxorna bär jag en stooor tröja som mor stickade och lät mig ärva oanvänd; i afton premiärmyser jag i den. Som kronan på verket skymtar en riktigt snygg svart- & silverrandig scarf från Indiska fram i halslinningen, och mellan strumpan och pyjamasbyxan skådas en vit stödstrumpa. Kan det bli bättre?!



Det är lustigt med internet. Om det ringde på dörren i denna stund, skulle jag förmodligen skynda mig att åtminstone dra på mig ett par jeans, men att bli beskådad av den oerhörda mängd människor som läser min blogg är OK. (Möjligen skulle jag fundera en gång till om den oerhörda mängden var större än tio personer...)


Kommentarer
Postat av: mozter

Man ska ha ett brett skärp i midjan på den där tröjan har jag hört...

2009-02-14 @ 17:16:16
Postat av: emmakaka

Det kan aldrig vara lika skönt!

2009-02-14 @ 19:14:30
Postat av: mozter

Nä, just det.

2009-02-14 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0