Äsch

Igår offentliggjorde jag denna blogg på facebook, eftersom jag ju lyckats skriva flera inlägg på ganska få dagar. Dessvärre medförde offentligheten idétorka... Typiskt!
Dessbättre kan jag ju ta hjälp av andra... Här:


Våra barn är inte så späda längre, men nog kan nätterna bli alltför livliga ändå. Inatt skulle nioåringens feber dämpas, och jag plockade fram en halv brustablett och lade i blöt. Sedan tömde jag högst ofrivilligt ut resten av tabletterna på golvet, samtidigt som jag hörde nioåringen... tja... vara väldigt sjuk på ett sätt som krävde mitt direkta engagemang.

Det lustiga är att jag egentligen inte tycker att det var en särskilt tuff natt. Barnatiden härdar! Det finns ett seriealbum med figurerna ovan som har det insiktsfulla namnet "Motherhood is not for whimps". Jomen.


Kommentarer
Postat av: Mia

HEJ!!! Vad kul att få se din blogg!!! Emma-Kaka, underbart namn!!!!

Uhh, det låter inget roligt att Jona är sjuk. Hoppas han blir bättre snart! Vilka härliga bilder på Ellika. Jag saknar er! Hoppas vi kan ses snart!

Kramar mia

2009-01-27 @ 08:02:13
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0