Huvuddopp

Tillbaka i civilisationen igen, återigen förundrad över vad vi människor väljer jämfört med hur vi kunde ha det. Stillhet och frisk luft byter vi bort mot stress och avgaser... Å andra sidan är det betydligt färre insekter som bits i sta'n, och det är faktiskt ganska skönt. Liksom att kunna duscha, även om det har sin charm att blaska sig vid pumpen i skogsbrynet.

Men nu är jag här igen, så alla inbrottstjuvar som tänkt dra nytta av att jag berättat att jag inte är hemma - tji fick ni! Jag har ganska mycket att pyssla med denna veckan, med två barn som fyller år och ett bröllop att värdera. Har dessutom helt dumt åtagit mig ytterligare ett projekt som tar rätt mycket tid, men som jag inte vill avslöja nu. Just nu går det, mot all förmodan, bra, och jag hoppas kunna redovisa såväl projekt som ett lysande resultat om några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0