Novemberregn

Jaja. Man slipper iallafall skotta när det regnar.

Och det är inte så kallt. Kanske är regnet små varma vattenhjärtan, som faller för att göra mig glad?

Glashänge blått hjärta med ränder ca 33x37 mm   Hjärta blå  Halskedja med blå hjärtan
 
             Necklace, Chai on Blue Heart  

                     Glittery Blue Heart Necklace 

                                                  fused glass pendant, necklace,  dark blue love heart




Om någon undrar, är mina favoriter 4, 9, 10 och 11. Jag är nog helt enkelt inte den glittriga typen...
Vilket tycker du är finast?

Kommentarer
Postat av: mozter

Är det inte blå tomtar så är det blå hjärtan... Bluesen ärftlig?

2009-11-27 @ 16:53:21
Postat av: mamma

Alla är fina! 7:an finast.

2009-11-29 @ 17:35:12
Postat av: Marre

Ettan och sjuan är tjusiga, men inte min stil dock :P

2009-11-30 @ 14:42:35
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0