Reception

Å andra sidan måste man ju undervisa på folkhögskolor också. Kanske skulle jag falla tillbaka till en gammal dröm och bli receptionist? Ni vet, den där trevliga kvinnan som har full koll på läget och med sitt personliga, vänliga tilltal i all anspråkslöshet räddar dagen för den ena småtrötta människan efter den andra. Utan att ha ansvar för att folk lär sig allt de behöver kunna på utsatt tid. Den drömmen sprack på att jag sällan har full koll på läget och på en viss brist på efterfrågan av mina tjänster. Men finns du där ute som behöver en receptionist som nog lär sig med tiden, och som är hyfsat glad och serviceminded... Here I am!

Kommentarer
Postat av: kimmy

Jag trodde jag hade avskräckt alla jag känner från att bli receptionister :D

2010-04-30 @ 12:39:43
URL: http://kimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0