Färglöst

Dåså, då har jag tagit bort färgen från bloggen. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: mozter

Skulle det inte tillkomma ett nytt foto som matchade också???

2010-08-15 @ 20:17:31
Postat av: Annika

Väldigt snyggt!!

Great minds think alike :D

Ja, nu vet jag inte om det heter så, men det kändes passande.

Förresten så kan jag bara hålla med om att klassrums-Annika ibland behöver dyka upp hemma också. Efter en tjatig dag på jobbet fräste jag åt stackars pappa -NU ÄR DET JAG SOM PRATAR!

Sedan upptäckte jag att det jag hade tänkt säga knappast var värt all den uppmärksamheten :D Men å andra sidan så är övningen av att hantera stereosnack hemma verkligen användbart på eleverna, de blir tom impade ibland. Impade, knappast coolt ord ;D

2010-08-15 @ 21:27:24
URL: http://mammamargit.blogg.se/
Postat av: Syster

Jodå för all del... fast så särdeles muntert är det väl kanske inte med fyra nyanser av grått... ;)

Har dock en synpunkt som jag hoppas du tar på största allvar: om det är stackars Kakmonstret som hamnat bakom andra "m-et" i ditt namn, så hoppas jag verkligen du låter honom komma upp sig en bit å det snaraste.

2010-08-15 @ 22:59:43
Postat av: Marre

Gör du dina headers själv? De blir alltid så himla snygga!

2010-08-16 @ 10:54:05
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Jag

Mozter: Kortet i kanten är ju nytt...

Annika: Gillar det där med Great Minds. Om vi någonsin bildar ett artistpar eller så vore det ett lämpligt namn, tycker jag.

Syster: Du låter som pappa... Och nej, det är inte kakmonstret, men en bunt kakor. Nästan lika illa att skymma - gör kanske nåt åt det endera da'n.

Marre: Japp. Tack!

2010-08-16 @ 17:29:50
Postat av: Marie Breskic

Se där! Kakor kan vara dystra och tunga! Är det en bra upptäckt?

2010-08-17 @ 10:27:45
Postat av: mozter

Ah, nya fotot och layouten syntes inte förut, hade väl inte uppdaterat sidan ordentligt. Men nu ser jag minsann. Synd att jag inte vill blogga, verkar lite roligt att fixa med layoutandet.

2010-08-17 @ 20:25:47
Postat av: Marre

Hm, kanske skulle ta det som projekt: göra en snygg header. Den jag har nu är ju inte vansinnigt tjusig.

2010-08-18 @ 11:20:27
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0