Stram

Funderar på en ny layout på bloggen, en lite stramare och färglösare variant. Var nämligen på fotografering för ett tag sedan och en av bilderna skulle passa väldigt bra att ha i kanten på en blogg. Bara det att den kanske egentligen inte passar min blogg, utan mer en så'n där som skarpsinnigt kommenterar aktuella världshändelser, eventuellt med en liten knorr. Som en ledarsida ungefär, fast i bloggform. Tror inte jag klarar av den förändringen - iallafall inte bara för att få använda ett bra kort... Möjligen skulle jag kunna strunta i att form och innehåll skär sig.

Kanske tur att semestern är slut imorgon, så att jag får riktiga saker att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0