Katt

Jag är inte så bra på det här med katter, men inte bör väl en katt vara ute när snön vräker ner? Då och då agerar jag kattmatare när kompisar är borta några dagar, och katten i fråga är inte särskilt förtjust i att vara inne. Således höll hon sig i närheten av mina fötter när jag fyllt på och rensat skålar och låda, men eftersom jag inte kommer dit igen förrän imorgon, och eftersom snön yr hytsteriskt i luften, lät jag henne inte gå ut. Visst var det väl bra, fastän det kändes grymt att låsa in henne?

Kommentarer
Postat av: Mia

Klokt!!!

2010-02-20 @ 14:35:31
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Bonnfrua

Tänkta på ditt inlägg iadg när jag med milt våld "slängde" ut en nödig katt. Han var snart inne igen så det var ingen fara på taket med kattuslingen! Men ett klokt beslut att låsa in katterna!

2010-02-20 @ 15:34:52
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0