Grattis

...till mig, en och en halv månad efter födelsedagen. Idag kom mobilen!

Det har varit litegrann som när jag gick över tiden med min förstfödde son, som kom först 20 dagar efter beräknat förlossningsdatum. Likheten består i att jag, mot sunt förnuft, hunnit börja fundera på om det verkligen ska komma något eller om det har blivit ett stort missförstånd någonstans. Den här gången hade jag inte ens 10 kg uppsvälld mage som motvikt mot tvivlen, eller för den delen några naturlagar, så undrat har jag gjort.

Nå, nu är den här, och snart vet jag nog på ett ungefär hur den fungerar också - vilket är lite mer än vad man kan säga om sonen, trots våra tio år tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0