Burk 37



Eftersom det är så väldans längesedan ni fick se
någon av mina tjusiga burkar, bjuder jag idag på
en av mina absoluta favoriter. Den är ett av mina
första second hand-fynd - tack till Brohjälpen i
Falkenberg!

Jag tycker att den är läcker med sitt kaxiga zick-
zack-mönster i mintblå metallic och mattsvart. Och
märket! Det blir lite kul när man både vill framhäva
sin varas lyxighet och vara blygsam. Eller varför 
stavar man annars Lucks med cks istället för x?

Inte har jag kaffe i burken, inte. Varför skulle jag?
Till det har jag både en och tre andra burkar väl
ämnade för ändamålet. Nej, jag har diverse små-
krafs av typen kinderäggsleksaker gömda där.
Fast det vet inte barnen om.



PS. För dig som har tillträde till sonens blogg:
Han sitter bredvid mig och jobbar på en uppdatering av den just i detta nu, så titta gärna in där också!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? =)

2010-07-25 @ 10:06:58
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0