Fin

En award har jag fått, från pastorsfrun. Nu åligger det mig att skicka den vidare till sju andra bloggare, och att berätta sju saker om mig själv. Det tänker jag inte riktigt lyda - berättar om mig själv gör jag ju mest hela tiden, och det är inte så länge sedan jag tipsade om andras bloggar. Så jag gör en minivariant...

Awarden går till den nystartade bloggen ejjjje - som en uppmuntran i bloggandet, och för hur hon reagerar vid fiskförsäljning medelst dörrknackning.



Och nu till en grej om mig själv.
Häromåret målade vi om vår sängkammare från blekgrön åt det mintiga hållet till djupt illande röd. Maken dekorerade en vägg med en fin bild från nätet som schablon:




Precis samma bild som i awarden! Nätet är kanske inte så stort ändå.

Kommentarer
Postat av: Marie Breskic

Krumeluren är skapad i Photoshop. Ett underbart program. Som jag inte har.

2010-05-11 @ 20:50:36
URL: http://mariebreskic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0