Femtioöringar

Så försvann 50-öringen då. Mellantösen har begråtit detta och jag undrar hur det är att ha så starka känslor för så mycket. Å andra sidan var jag likadan nyss. I mitt fall är det inte valörförlusten som orsakar sammanbrott, utan hormoner och hunger. Livsfarlig kombination. Nu är jag iallafall på bättre humör, tack vare min förstående make, en mugg varm choklad och beslutet att hoppa över städningen idag. Dottern är också glad igen, kanske för att man helt enkelt inte orkar gråta av full kraft särskilt länge, eller för att något annat tar upp tankarna nu. Och så har hon ju choklad. 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Choklad är bra.

2010-10-02 @ 15:27:46
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0