Bokmässan

Jag ska till Bokmässan imorgon, tralalalala!
Jag är så löjligt uppspelt, som ett barn som ska till Liseberg ungefär. Det är något med det överväldigande vimlet av människor, montrar, föredrag och böcker som gör mig alldeles glad. Att bara strosa runt i flera timmar, bläddra lite i alla tänkbara sorters böcker, samla på mig hela buntar med återvinningsmaterial bara för att jag inte kan säga nej, hitta någon fånig liten pryl att köpa istället för allt det kulturella, se och höra en eller annan kändis och kanske rentav någon man känner... Det ska jag göra imorgon. På arbetstid. Tralalalala!

Kommentarer
Postat av: Marie Breskic

Åh! (Har just funnit ett sätt att införa bokstaven å på datorn i Kroatien så jag måste åha lite.) Ha det så roligt!

2010-09-23 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0