Burk 51, 52 och 53

Oj, vad långt det är mellan burkarna nuförtiden. Jag har lite svårt att komma på hur jag ska ta fina kort som inte ser likadana ut allihop, det är därför.

Hursomhelst har jag fyndat på Ullared igen, och jag har nästan fått inspiration till att röja lite på en av våra många skräpsamlar-bänkar för att kunna rada upp de här konstverken. Men bara nästan. Om det blir av lutar det åt att burkarna kommer användas till förvaring av göra-sig-fin-i-håret-prylar. Med två tjejer och en tant i familjen blir det nämligen några sådana.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tjusiga burkar! Gekås alltså, synd just i detta fall att man numer bor alldeles för långt bort ;)

2011-04-07 @ 21:10:01
URL: http://emiliawadenstenproject.blogspot.com
Postat av: Pastorsfrun

Du har fått en award från mig, om du vill ha =)

Kram

2011-04-08 @ 21:42:31
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0