Läger

Hemkommen från tonårsläger, ganska trött men säkert inte lika trött som kidsen som hållt igång både natt och dag, eller för den delen som ledarna som försökt stoppa dem i säng till sent på nätterna. Mitt deltagande i lägren sker liksom lite vid sidan av. Jag och barnen bor i vaktmästarstugan och väljer själva när vi vill gå upp och när vi vill lägga oss. När det behövs hjälp i köket är jag där, och så vattnar jag blommor, fyller på toapapper och uträttar ärenden. Inte särskilt ansträngande, precis, men ganska lagom. Dock har jag inte kommit någonstans i matteboksläsandet, men det må väl vara hänt. Jag har ju faktiskt semester fortfarande.

Så nu vet ni varför det inte händer så mycket på bloggen. På onsdag börjar jag jobba igen, och det är en del nytt att ta till sig (ett nytt ämne, en ny variant av schemaläggning, heltid), men när jag kommit in i det, tror jag att det blir bra. Jag ska vara ute på det lägret som är nästa vecka litegrann också, så det fortsätter nog att vara lugnt här på bloggen ett tag till. 

Ha det gott! 

Kommentarer
Postat av: Marre

Då kanske vi syns lite nästa vecka ändå :)

2011-08-05 @ 19:15:43
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0