Framtänder

För länge, länge sedan (i februari 2009) skrev jag om min minstings fina småbarnsleende, och att jag inte ville att hon skulle bli av med det. Så här såg hon ut på den tiden:


Vad jag inte hade räknat med var att jag skulle få som jag ville. Nu är hon åtta och ett halvt, och framtänderna sitter envist kvar. Tänderna bredvid är av den rejälare sorten, så det börjar bli lite obalans.



För några månader sedan var vi på en "rolig" röntgen (hon fick ligga i ett rör) och hon verkar vara alldeles galet välutrustad när det gäller framtänder. Sex stycken har hon, och det är ju i mesta laget. Om en dryg vecka ska fyra av dem bort, medelst operation. 

Sensmoral: Var försiktig med vad du önskar dig.
(...för det måste väl vara mina önskningar som styr världen?)

Kommentarer
Postat av: Marre

Tänder alltså... Vilket meck det kan vara ibland! Hoppas allt går bra med operation och annat!

2012-01-01 @ 22:45:47
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0