Äpplen

Kolla vad jag fick på posten!

Det är min kusin (titta in på hennes blogg - jag länkar till höger; mammamargit) som har tillverkat dessa mysiga koppunderlägg. Tackar och bockar!

Jag har ett bestämt minne av att jag i min barndom virkade hjärtan till julgranen, men hur det gick till minns jag inte. Jag har också ett bestämt minne av ett ganska ambitiöst korsstygnsbroderi som jag kom ganska långt med för ett tag sedan, men jag har inte hittat det efter flytten. Vi har bott här i sex och ett halvt år, och tydligen har jag inte packat upp alla lådor än. Kärahjärtanes. Men de båda äldsta barnen kom iallafall iväg på sin sportlovsresa i morse, med lämpligt bagage och allt, och jag har skickat in veckans inlämningsuppgift till universitetet, så helt hopplös är jag ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0