Smygreklam

Dagens i-landsproblem:
Jag har börjat få kommentarer från företag på mina inlägg - typ "Vilken bra blogg du har!", och så är det en länk till en sida som är vagt relaterad till något man skrivit om. När jag hade skrivit om att vi ska bli med ödla till exempel, var det ett företag som försäkrar smådjur som kommenterade ett random inlägg längre ner på sidan. Jag undrar hur de gör det där. Har de någon som sitter och scannar bloggar på inlägg som är relaterade till deras tjänst/produkt? Vilket jobb i så fall! Eller går det att göra med något special-program? I vilket fall som helst skulle jag klara mig utan de där kommentarerna som ser ut som uppmuntran men egentligen bara är försök att sälja något...

Kommentarer
Postat av: Annika

Skriv då genast ett inlägg om att du vill ha en gratis bil eller så! ;D

2011-07-22 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0