FAQ

Kikade in på underbaraclara och såg att hon har en flik för "Vanliga frågor". Någon sådan har inte jag, och inte brukar jag få de frågorna som fanns där heller, men utifallatt ni har undrat och bara inte vågat fråga, kan jag ju svara på dem ändå!

Får man låna bilder från din blogg?
Visst, det går bra. Bara du tydligt anger källan och länkar tillbaka till mig. (Tänk, en fråga vi svarar lika på!)

Vem har designat din header och tapet?

Jag själv.

Vad jobbar du med?
Jag är SFI-lärare, och till hösten kommer jag ha några procent matte på Gruv också. Alltså: Svenska för vuxna invandrare och grundskolematte för vuxna.

Vad använder du för kamera?
En Nikon Coolpix P100, eller ibland en annan lite sämre som säkert heter något (fast kanske inte, för den var rättså billig).

Redigerar du dina bilder?
Ibland och isåfall i PhotoFiltre, eller möjligen GIMP om jag sitter vid makens dator.

Var bor du?
I en lagom stor håla i Västergötland.

Hur gammal är du?
35 år.

Vilken kyrka är du med i?
Pingstkyrkan.

Vad är Melker för ras?

Melker?

Vad gör Jakob?
Lite konstigt att ni frågar mig om det, men okej. Jag har en bror som heter Jakob, och han är elektriker.

Jag vill ha din hårfärg – vad heter den?
Den har jag fått alldeles naturligt, jag tror inte den har något namn. "Åldersbiten blond", kanske?


Så nu vet ni det.
Texten blev lite konstig i det här inlägget, olika storlekar och så. Skulle aldrig hända Clara.
Men vänta, nu fick jag till det! På väg att bli bloggkändis, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0