Plus

Snö i maj, minsann! Det ser lite lustigt ut med snön mot de vårgröna björkarna och vitsippsbackarna, unnar jag mig att tycka eftersom jag är övertygad om att det inte kommer att bli liggande. För övrigt har jag tillbringat större delen av dagen i pyjamasbyxor, och det hjälper också upp humöret. Jag har så smått börjat att ta tag i pluggandet igen, efter förra veckans bakslag, och det kommer väl att gå det här också.

Alltså: Knasigt men inte hopplöst väder, pyjamasbyxor och nya tag - det finns en del på plussidan idag!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 06:54:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0