Swoppa

Slapp ifrån större delen av det där extra-arbetet - skönt!
Men det känns allt som att det är mycket mer än tisdag idag. Väldigt sent på fredag kväll, till exempel, fast utan den lediga dagen efter. 

På tal om lördagar, förresten: på lördag ska jag på swopping. Alltså klädbytardag för trendiga kvinnor, typ... Märkligt att stå och rota i garderoben på jakt efter plagg som jag själv inte använder men som andra människor kanske vill ha, och samtidigt hoppas att just det som de sorterar ut ur sina garderober ska falla mig på läppen. Jaja, hittar jag inget är ingen större skada skedd - de tior jag betalat kommer nämligen gå till de svältande på Afrikas horn. Bra, det. Kläderna, minglet och fikat blir mest en bonus i jämförelse. (Mer info om swoppingen finns här.)

Ska bara ta mig igenom ons-tors-fre först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0