Sol

Var så ryslans trött och förväntade mig en stressig arbetsdag p.g.a. bristfällig planering. Stressigt var det också mellan lektionerna, men när t.o.m. jag, läraren, tycker att lektionstiden släpar sig fram, vad ska då inte eleverna tycka? 

Men så råkade jag titta ut genom fönstret och solen sken från klarblå himmel. När hände det sist? Varmt var det också! Det solskenet letade sig in innanför skinnet och allt blev mycket roligare. Vad jag tycker om känslan av solvärme som sprider sig i kroppen fastän jag inte rör mig det allra minsta! När jag kom hem fanns det liksom inget annat val än att duka fram fika på altanen. Tack för det vädret, det gjorde gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0