Wordfeud

När elvaåringen skulle begåvas med mobil, fick maken i uppdrag att sondera marknaden och införskaffa lämpligt objekt, eftersom undertecknad lider av obegåvning/otur inom det området. En liten baksida finns det dock med att uppdra åt maken sådant som innefattar besök i teknologiska butiker. Den här gången slutade det hela med en uppskattad telefon åt dottern, precis som tanken var, men även - bland annat - en ny telefon till mig, en av den smartare varianten.

Jag har dröjt lite med att starta upp telefonen, mest av bekvämlighet - det tar trots allt sin lilla tid att bli hemma i nya system - men idag tyckte jag det var dags. Och att jag till sist kom till skott, det medger jag generat, beror på att jag också vill kunna spela spel... Så: om du fortfarande tycker wordfeud är roligt - jag heter emmakaka! 

Rit-spelet har inte velat installera sig än, men jag återkommer när (om) jag övertalat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0