Före

I morse åkte de två äldsta barnen iväg på sportlovsläger, spända och förväntansfulla. Om de bara får vara friska - mellantjejen hostade och var trött i morse, men hade ingen feber - tror jag att de får en väldigt bra vecka. Förra året var de helnöjda när de kom hem. Själv älskade jag att sova över hos andra och att vara på läger när jag var i deras ålder, men nervös var jag ju ändå när jag skulle iväg. Ganska snabbt lärde jag mig att det hörde till - bara man tog sig igenom den första stunden (och det gjorde man ju) så var det roligt sedan. Nyttig kunskap att ha med sig som vuxen också, faktiskt.

Själv kikar jag vidare på frisyrer på nätet, eftersom jag plötsligt har lov och alldeles fånigt mycket tid. Här kommer före-bilder. Jag kommer ångra mig efteråt, men nu är jag fast besluten att håret ska av. Imorgon, närmare bestämt. Hjälp. 

Lätt panik, var det.

(Den lilla bilden är visst spegelvänd... Tänkte inte på det, eftersom det ju oftast är så jag själv ser mig. Sedär, ännu ett tillfälle för världen att få se världen från min synvinkel. Varsågod!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli spännande att höra hur om hur du klipper dig.

Jag klippte av håret i somras och har inte ångrat mig en sekund. Nu är det så att man skulle kunna sätta upp en tofs igen så jag måste också ta mig en tur till frissan på lovet. Sorgligt nog har jag frissan-skräck så vi får se hur det går.

Lycka till med frissyrvalet :)

2012-02-12 @ 20:23:32
Postat av: Annika

Det var inte meningen att bli anonymt...

2012-02-12 @ 20:24:09
Postat av: Bonnfrua

Ser med spänning fram emot efter...

2012-02-13 @ 08:44:52
URL: http://bonnfruas365-bilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0