Frisyrer

Utifallatt jag någon gång skulle bli djärv, sitter jag och tittar på frisyrer på hairworld. Här är ett litet urval av vad jag fastnar för och som möjligen skulle kunna vara helt eller delvis genomförbart. Färgerna är dock en bisak, än så länge håller jag fast vid min naturliga färg.



Om du tycker att det är roligt att tycka, så varsågod; kommentarsfunktionen är till för att användas. Men ta inte illa upp om jag kommer ifrån frissan och ser ut som vanligt - jag är ganska feg. Och lat - här läggs inte mycket tid på hårfix, minsann!

Kommentarer
Postat av: Pastorsfrun

Mitten, vänster!!! Skulle passa jättebra tror jag!!! Den bredvid (höger) vill jag minnas att du hade liknande första ggn jag träffade dej... (dålig svenska-jagvet😜)

Kram påre!!!

2012-02-03 @ 10:22:48
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Annika

Första absolut!

2012-02-03 @ 15:28:46
Postat av: Marie Breskic

Jättesött alltihop, men ett fåtal ser ut att tarva långt tid framför spegeln varje dag. Den längst ner till vänster till exempel, är nog så lagom intressant utan hårrullar, mousse, spray och fön. Fråga frissan:)

2012-02-07 @ 16:20:02
URL: http://utrikesmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0