Klippning

Jag tänkte att det är bäst att beställa en tid hos frissan innan jag fegar ur igen, så jag har klipptid nästa vecka. Nu börjar jag komma på alla nackdelar med att klippa mig kort, och minns med förfärande tydlighet resultatet sist jag gjorde det (för cirka tusen år sedan) - det var inte snyggt. Mera som tantigt. Jag kommer fega ur. Eller så gör jag inte det och så blir det o-bra igen. Jag har faktiskt lätt panik nu, hur fånigt det än må låta.

Förresten har jag lite problem med att hitta frisörer som stöttar mig. När jag ville spara ut luggen lät frissan förstå att det nog inte skulle bli så bra, men för all del, om jag ville så... Nu, typ 10 lugglösa år senare, har jag upprepade gånger misslyckats med att få frisören att klippa lugg, eftersom det nog inte skulle bli så bra. Undra på om jag bangar!

Det är skönt att ha problem av verklig dignitet att fundera på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0