Torka

Vet inte vad jag ska blogga om idag.

Vädret - njae, det kan man med fördel låta bli att tänka på.

Besöket hos mamma och pappa - föralldel, men då borde jag ha foton av barnens piprensarpyssel.

Vad man kan hitta när man städar under sängen - men det vill jag inte bjuda på. Det mesta hamnade förresten på återvinningscentralen/i dammsugaren.

Filmer jag sett på sistone - kategorin är barn-/familjefilmer. Bäst: Förtrollad & Trassel, tråkigast: Långben nå'nting & Musse nå'nting. Tacka vet jag The Big Bang Theory, som maken och jag som bäst tar oss igenom, högljutt skrattande. 

Nix, det blir inget mer idag. Ämnestips emottages och begrundas, och används eventuellt.



Sheldon FTW!

Kommentarer
Postat av: Kusin Annika

Önskeämnen...

Allmän uppdatering av barnen. Godaste kakan (har man kakmonstret som header...), syrsodlingen (nästan ett krav för det inlägget var för roligt!), vardagsbestyr, jaa vad mer? Det spelar ingen roll för det är alltid kul att läsa oavsett :)

2012-01-03 @ 21:11:41
Postat av: Marre

Kul att ni också fastnat i Big Bang :)

2012-01-04 @ 17:05:39
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0