Diet

Jag är så smart! För första gången i livet går jag på diet, för jag vill gärna komma i de där snygga kläderna som numera bara tar plats i garderoben. Maken håller på med en, så jag tänkte att jag hakar på en vecka och ser vad som händer. Men bara en vecka, värre problem än så tycker jag inte att jag har.

Innevarande dag är den första, och jag äter soppa, frukt och grönsaker och blir pinsamt medveten om mitt beroende av livsmedel som knaprar. Nå, vad kan då vara lämpligt att ta sig för första dagen på dieten, tycker ni? Ett Ullareds-besök, kanske!? Jaja, det gick ju bra, och som jag förstår det tillåter dieten Treo så nu är jag pigg igen. Och säkert flera mikrometer tunnare runt midjan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0