Maj

Sitter och tittar över veckan som kommer och inser att det är som det brukar i maj. Förutom det vanliga - jobb, skola, fotbollsträning, stall och fredax - tillkommer två tandläkarbesök, ett utvecklingssamtal, ett kalas, en sommarfest, en hajk, en lägerplanering och en fotbollsmatch. Dessutom har vi en del extra på jobbet, både maken och jag, såhär inför terminsavslutningen.

Jag tycker, som bekant, inte om att ha tusen saker på gång, många järn i elden eller bollar i luften, så det är väl tur att det bara är närmaste veckan som är så'n här, och att jag dessutom fått vila upp mig ett par dagar extra inför den. Och förresten, fixade vi maj förra året, när allting var uppochner och orken hade farit all världens väg, ska vi väl fixa årets maj också!

Kommentarer
Postat av: Annika

Maj... Jag känner igen det. Men men det är soligt och långt till december i alla fall som ju är lika dan ;D

2012-05-23 @ 17:45:08
Postat av: Marie

Vadå inte gilla att ha tusen järn i elden och många bollar i luften och allt vad det heter? Sådana människor finns inte längre. Idag är vi alla personer med ledaregenskaper och känsla för teamarbete. Vi gillar att fokusera starkt på vår uppgift samtidigt som vi skickligt multitaskar oss igenom arbetsdagen som vi önskar aldrig ska ta slut. Några andra människor finns väl inte?;)

2012-05-29 @ 09:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0