Upplevelser

Apropå mitt förra inlägg tänkte jag att jag skulle göra ett försök att komma på något, så jag googlade "Vad ska jag önska mig i födelsedagspresent" (!) och hittade en så'n där sida där man kan köpa upplevelser att ge bort. Jag fastnade för följande:
 
Kolmårdshelg
Silversmideskurs
Sångkurs
Smyckesdesign
Skärmflyg
Fotokurs
 
...men det mesta var ganska dyrt och en del var till och med jättedyrt. En del kan man säkert göra mer prisvärt vid ett studieförbund till exempel. Men visst är det lite roligt att man faktiskt får träffar när man googlar vad man ska önska sig! Vad gjorde man före internet, liksom?
 
(Nu var jag lite ironisk, men det förstod du kanske...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0