Kristallbröllop

Kristallbröllop är vad vi har firat i helgen, min make sedan femton år och jag. Vi har haft det så enormt lyxigt! En god vän överlät en vistelse på Varbergs kurort till oss, och den har vi utnyttjat nu i helgen. Alltså: fint hotellrum, det stormiga havet att lyssna på och titta på och skvättas ner av precis framför ytterdörren, tokiga mängder god mat, ljuvligt välgörande massage, eucalyptusångande bastu, salt bad, sött bad, bad med bubblor och utan... Förutom det har vi klämt in lite shopping, lite Trivial Pursuit, prat om smått och stort - och sömn. Å, vad vi har haft det bra! Och å, vad vi passar bra ihop, min make sedan femton år och jag!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag är verkligen glad för er skull, att ni har varandra! Åh, ni är så bra!

2012-09-17 @ 16:05:30
URL: http://arinya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0