Händelser

Jag har inget att skriva! Dagarna går och jag tittar in på bloggen, klickar upp en blank ruta och sitter och tittar på den, men ingenting. Jo, en dag ville jag skriva av mig massa irritation, men det görs bättre på papper som kan skrynklas ihop och kastas bort sedan, så det blev inget den dagen heller. 
 
Jag har sett filmer och läst böcker, klippt mig (inte så värst nöjd, så det blir inget kort), varit på årsmöte, börjat jobba, hängt med kidsen, haft ungdomar på besök, slängt ut den barrande granen, shoppat, haft huvudvärk, haft date med maken, fått löneförhöjning, hälsat på mysiga kompisar, legat vaken om nätterna... Men inget blir till något att skriva om. Det kanske behöver hända något riktigt ointressant, något som fångar mitt intresse utan att vara viktigt alls - som när jag hittade en tepåse på pendelparkeringen eller när luften glittrade av minimala snökorn - för att jag ska få något skrivet. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Tepåsen VAR fascinerande, faktiskt.
Själv skrev jag just av mig irritation, inte helt smart men jag har typ 6 läsare ;D

2013-01-07 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0