Tjejkväll

Snart vankas det tjejkväll i huset. Far och son åker på ungdomssamling, mor och döttrar sitter i soffan och tittar på En prinsessas dagbok. Det är inte utan att jag önskar att de kunde välja en film som 
1. vi inte sett nyss
2. inte innehåller ekorrar med pipiga röster
3. inte är en barbiefilm
- men, men, de är överens och nöjda, och det är inte illa det heller. 
 
Nu kom min rara dotter och frågade mig om jag har sett den där gubben vid Ica Maxi som gömmer sig för alla fula. Jag gick på det och svarade nej. Håhåjaja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Haha, gissade nästan att nån skulle kommentera det ;)

2013-01-25 @ 18:53:22
URL: http://kristenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0