Ah

Skrivbordet är välordnat, pärmar har rensats på så'nt jag inte använt på länge, mejl har besvarats, dokument har uppdaterats, böcker har återlämnats, krukväxter har fraktats hem för omvårdnad och mina burkar är nerplockade ur fönstret så att de inte ska blekas i sommarsolen. Och jag, jag har lämnat kontoret och ämnar inte återvända förrän i augusti. 
 
Eftermiddagen har jag spenderat med näsan i en bok. Imorgon: klippning, och så ska jag boka in den där massagen jag fick i julklapp men som inte blivit av att lösa in än. Ah, semester!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Det är bara att gratulera till sommarlovet/semestern.
Jag jobbar juni ut, sedan sju 7!!!! veckors ledigt. Det gäller att passa på att ta ut föräldradagarna innan sonen fyller 8 i augusti. :-)

2013-06-13 @ 10:45:37
URL: http://www.bonnfruas365-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0