Antagen

Bestämde mig för att vara vuxen och öppnade det där kuvertet som jag kastade på golvet med all text nedåt igår. Och mycket riktigt.
 
 
Håhåjaja. Hoppades att de skulle ha tappat bort min ansökan eller glömt bort mig eller nå't. Men icke! Massa med jobb har de hittat på åt mig också. MASSA.
 
 
 
Valideringsuppgifter. Examensarbete. Sammanlagt tolv veckor praktik. Och så det vanligt kursarbete förstås. Förstår ni hur lite jag vill det här? Tid, ork, pengar - och det jag behöver är inte kunskaperna, utan bara ett papper. Man vet aldrig, säger folk, men ser ni, man kan veta att man inte vill bli lärare i matematik på högstadiet. Man kan veta det hur säkert som helst. Faktiskt.
 
Suuuuuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0