Kanske

Detta är dagen när jag inte har hört av mig till VAL med alla mina följdfrågor kring antagningsbeskedet eller skickat in min bekräftelse. Jag låg vaken i natt och tänkte igenom hela alltet igen, med fokus på vad jag egentligen ska studera, hur mycket tjänstledigt jag kan ta som minst för att de planer vi gjort och sparar till inte ska skjutas alltför långt in i framtiden, vad det kommer innebära för orken, energin och humöret... Och sedan tänkte jag att det är bara för dumt alltihop och att jag skulle strunta i att läsa och hoppas att det ordnar sig ändå. Så länge ingen mer kvalificerad i kommunen blir övertalig sitter jag ändå rätt säkert, och om den dagen kommer får det väl lösa sig. Så tänkte jag i natt. I dag skulle jag förstås ha pratat med min man om saken, men han är ju på läger, så då kommer det på bloggen istället. 
 
Jaja. Hoppas på bättre sömn natten som kommer och så får vi se hur det blir med allting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0