Design

Nu har jag vår-designat bloggen, som ni ser. Lite tryter fantasin, som ni kanske också ser. Prickar och kakmonster... Men varför ändra på ett vinnande koncept? Jag har också lyckats lägga in en "gilla på facebook"-funktion; den dyker upp längst ner i varje inlägg. Egentligen hade jag bara velat ha en gilla-knapp utan att koppla det till fejjan, men det vet jag inte hur man gör. Det är ju roligt med lite respons, tänkte jag, och det är mindre krävande att bara trycka "gilla" än att skriva en kommentar, och nu går det ju iallafall för dig som har facebook. 
 
För den som undrar är jag medelbra på det här med datorer, men det finns en bra sida där jag hämtar tips: designadinblogg.se

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha! Nu har jag FB-gillat detta djupa inlägg. Ja. Jag vet. Jag SKA gilla något med mer substans så småningom. Tänkte bara skänka ett FB-like så här inledningsvis när funktionen är ny.

2013-04-06 @ 20:07:11
Postat av: E-K

Alltså, det är du och sju till som har gillat - men jag kan inte se vilka sju. Borde man inte kunna göra det på sin egen blogg? Jag blir ju lite nyfiken...

2013-04-08 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0