Höstlov

En del lov lunkar långsamt framåt, andra susar förbi. Det här var av den susande sorten. Imorgon bitti ska jag få glädje av att det är vintertid; förhoppningsvis hinner solen åtminstone färga himlen litegrann innan jag är framme på jobbet...
 
Så här har lovet tillbringats: en dag hos tandläkaren (okej, inte hela dagen, men vi var två som hade tid, så det blev rätt stor del av dagen ändå), en dag med städning, en dag på Ge-Kås, en dag hos mamma och pappa, och på det tre dagar utan nästan någon action alls. Utvandrarna och How I met your mother har underhållit mig. Väldigt olika sorts underhållning, olika lättåtkomlig och olika givande... Ska jag rekommendera någon blir det lätt Utvandrarna.
 
Skönt med ledighet utan stora planer så här mitt i hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0