Önskelista

Det här vill jag ha i julklapp:
 
1. En container som jag får fylla (utan att bry mig om sopsortering).
2. Tillåtelse att slänga allt jag någon gång har snubblat på, vält omkull eller skjutit åt sidan för att få plats med något som faktiskt ska vara där vad-det-nu-kan-vara ligger bortglömt.
3. Bortkörning av nämnda container, så att den inte blir nästa irritationsmoment.
4. Något som luktar gott. (Okej, det var utanför temat, men det är trevligt med saker som luktar gott. Te, ljus, hudkräm... Klart trevligt.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar också saker som luktar gott. Jag har en flaska eau de cologne som jag sprejar på mig ibland innan jag går och lägger mig och så kan jag ligga där under mina tre barnfiltar (man tar vad man har) och sniffa utan att förpesta tillvaron för allergiker på offentliga platser.

2013-12-01 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0