Dagarna

Vet ni, vi är ungefär halvvägs genom terminen nu. Redan! Jag jobbar denna och nästa vecka, sedan har jag en veckas ledighet ihop med barnen. Och vilka planer jag har för den veckan! Tandläkaren, kanske Ullared... Ja, det var väl det hela. Förutom sovmorgon i dagarna sju, förstås. Hursomhelst, med eller utan planer, skönt ska det bli. (Bortsett från tandläkaren. Och Ullared.)
 
Jag tycker om att dagar går, för jag tror på något vis att allt ska bli bättre efter vad det nu kan vara som känns lite obekvämt för tillfället. Det kallas för att inte leva i nuet och brukar generellt sett inte ses som något positivt. Sådärja, då var dagens självanalys gjord. Jag hamnade bestämt något på minussidan, men å andra sidan är jag hyfsat nöjd med mig själv ändå och det ska man ju vara, så jag skjuter upp förändringen till en annan dag. Tänk, vilken dag det ska bli! Och snart är den en dag närmare...
 
Okej, jag slutar tramsa och loggar ut. Men vi är ungefär halvvägs genom terminen, glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0