Skafferiet

Jag är fortfarande inte färdig med skafferiet, men det är urtorkat och hyllpappret är på plats. Några saker har jag ställt in, men det mesta står kvar på bord och köksbänkar. Eftersom jag har varit i Ullared idag också, är jag lite trött - och det är ju bara jag hemma som ser stöket. Det var dåligt med hyllpapper på Ge-Kås, så jag tog svängen om Ica Maxi på hemvägen. Där fanns det bara prickigt, men det är ju fint så jag klagar inte. Jag stod och vägde mellan rött och blått en stund, men så blev det blått. På något vis tycker jag att blått är en väldigt naturlig färg att ha i köket (eller vad säger du, mamma?) och liksom utan att tänka köper jag blått när det ska handlas diskborstar, torkhanddukar och dylikt. Egentligen går vårat kök mer i någon slags svag grå-lila-rosa nyans, men det låtsas jag inte om. 
 
 
Det var lite pyssel med att få pappret på plats, och nu hoppas jag att det håller länge, länge.

Kommentarer
Postat av: mamma

Blått är bäst. Jag har exakt samma papper själv i kökslådor och skåp.

2014-02-19 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0