Semestervecka

Nu har hela familjen semester, äntligen! Vi har dragit igång rejält med en fullbokad vecka: en dag Liseberg med massa släkt, ett par dagar hos svärfar i Landskrona (Lärdom: Jag är officiellt riktigt dålig på minigolf och dessutom blir jag lite sur av att vara dålig. Om du är bra på minigolf, spela inte med mig.) och så några dagar på Gullbrannafestivalen. Mycket sol, mycket musik, mycket folk och jag vet inte vad av allt jag ska skriva om. Ett par nya favoriter är iallafall Terese Fredenwall, för hennes texter är inte som alla andra och hon kan verkligen sjunga, och Bill Cantos, som spelade ihop med bl.a. Per-Erik Hallin, för rösten, sångerna och pianospelet. (Alltihop, alltså.)
 
Det var den korta versionen. Nu ska jag och maken se på film hemma i vår egen soffa, och det ska bli så skönt, så skönt. 
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0