Repriser

Sommar = repriser, som ni vet. Således har jag grävt djupt i arkivet, och simsalabim!

 

Fina bilder på fina barn hittar ni härhär och här.

Tankar en jobbig arbetslös dag finns här, men det här skrev jag en helt okej dag samma period. Sedan fick jag arbete, och då lät det så här

Roliga barncitat finns i det här inlägget, och i detta och det här

Om någon händelsevis skulle vilja se en skrytbild på klänningen jag sydde en gång går det bra, men om man hellre vill veta varför jag tror på Gud går det också bra. 

Här filosoferar jag om pastorsyrket, och det var ett svårskrivet inlägg, men här är jag bara banal. 

Till slut: en rolig bild på maken, och vad man kan mötas av när man masar sig upp efter en skön sovmorgon. 

 

Mycket nöje!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0