Kodak

Just nu är världen full av Kodak moments! Varje dag önskar jag att jag hade haft kameran med mig, att bussen kunde stanna en liten stund, att det gick att spara allt det vackra. En dag när jag ändå skulle ha bilen till jobbet, passade jag på att ta kameran med mig och åkte lite tidigare. Vägen jag åker varje dag är fantastiskt vacker bitvis, och jag kommer sakna den när motorvägen är klar.
 
 
 
När jag ändå hade kameran med, tog jag en några bilder på lunchen också. Miljön runt skolan är väl inte fullt så trolsk, men är man på rätt humör finns det alltid något att plåta.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

Svar: Tack!
Emmakaka

2014-09-23 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0