Fest

För länge sedan - två veckor eller så - hade jag 40-årsfest. På menyn: 40 sorters kakor (+2 om man räknar in dem som fanns i både vanlig variant och allergivänliga). Gäster: 82. Så trångt det var ett tag, och vilken tur att det finns de som direkt ställer sig och kokar kaffe när jag inte ens hinner hälsa på alla som kommer! Och så härligt! Jag fick blommor, fina saker av olika slag, en fåtölj (som jag längtar efter att sitta och läsa i), och jag vet inte allt, och så hade jag en burk framme för bidrag till det arbete PMU bedriver för Syriens barn. Hela 5400 kr kunde jag föra in på deras konto! Fint! 
 
Ett par veckor har jag försökt smälta allt detta, men det är svårt. Så tacksam!
Men liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0